Szia! Olvasd el kérlek!

From: kevin121@freemail.hu
Date: Thu Jun 05 2003 - 12:49:08 EST

Hello linux-kernel!

"Szeretnél kilépni munkahelyedről és havi 50.000 $-t keresni?" - gondolom sok ilyen vagy ehhez hasonló hirdetést olvastál már. Én nagyon sok ilyen hirdetésre jelentkeztem, de mindegyikben csalódtam. Egyik helyen e-mailek olvasásáért, másik helyen az interneten eltöltött időért járt volna pénz. Mindkét fajtából több 10-et kipróbáltam, de vagy kiderült a végén, hogy nem fizetnek, vagy annyira fárasztó volt, hogy inkább abbahagytam. Aztán rátaláltam egy hirdetésre, ami mást ígért, mint az eddigiek. Belevágtam és nem bántam meg !! Kérlek olvasd el a csatolt dokumentumot és megtudod miről is van szó (ha nem kapnád meg, akkor írj)! Ha érdekel a dolog, vagy bármiféle kérdésed lenne, akkor küldj egy mailt a kevin121@freemail.hu címre.

Végezetül köszi, hogy végigolvastad ezt a levelet!

-
To unsubscribe from this list: send the line "unsubscribe linux-kernel" in
the body of a message to majordomo@vger.kernel.org
More majordomo info at http://vger.kernel.org/majordomo-info.html
Please read the FAQ at http://www.tux.org/lkml/