God dag til dig min ven.

From: MR. PATRICK CHAN K.W.
Date: Thu Oct 07 2010 - 20:20:48 EST

God dag til dig min ven.

Det er forståeligt, at du kan blive en lille smule bange, fordi du ikke kender mig, men jeg har en lukrativ forretning forslag af fælles interesse til at dele med dig. Jeg fik din henvisning i min søgen efter en person, der passer til min foreslåede forretningsforbindelsen.

Jeg er Mr. Patrick Chan K.W. lykkeligt gift med børn, og jeg er en direktør for Hang Seng Bank Ltd, der er leder af Den Internationale Remittance afdelingen. Jeg har et fortroligt forretning forslag for dig. Jeg vil har brug for dig til at hjælpe mig i at udføre en virksomheds projekt fra Hong Kong til dit land. Det indebærer overførsel af en stor sum penge. Alt vedrørende denne transaktion skal være juridisk gøres uden slinger i valsen. Venligst bestræbe sig på at overholde yderste diskretion i alle spørgsmål vedrørende dette spørgsmål.

Når midlerne er blevet overført til din konto, skal vi deler i forholdet der skal godkendes af os begge. Jeg vil foretrække du kontakte mig på min private e-mail adresse nedenfor (patrikchankwp@xxxxxxxxxxxx), og endelig efter at jeg skal give dig mere information om denne operation. Skulle du være interesseret, bedes du sende følgende til mig hurtigst muligt:

1. Fulde navne
2. Beskæftigelse
3. Privat telefonnummer
4. Løbende kontakt adresse

Venligst, hvis du ikke er interesseret slette denne e-mail og ikke jage mig, fordi jeg sætter min karriere og liv min familie på spil med på dette projekt. Selv om intet vovet er intet vundet.

Din tidligst svar på dette brev vil blive værdsat.

Venlig hilsen,

Patrick Chan K.W.