TTNET =??Q?-T=DCRK?= TELEKOM FATURANIZA =??Q?CAZ=DDP TAKS=DDTLERLEB=DDLG=DDSAYARLAR?= STOKLARIMIZDA

From: Turk Telekom Bodrum
Date: Mon Mar 21 2011 - 08:36:54 EST

Merhaba,
TTNET -TÜRK TELEKOM FATURANIZA CAZÝP TAKSÝTLERLE BÝLGÝSAYARLAR STOKLARIMIZDA .
STOKLARIMIZDAKÝ BÝLGÝSAYARLAR VE ÖZELLÝKLERÝ AÞAÐIDA LÝSTELENMÝÞTÝR.
STOKLAR TÜKENMEDEN SÝZLERÝ ÝÞ YERÝMÝZE BEKLÝYORUZ.

Gökay Karadut
Yönetici
Anfora Telekom Ltd. Þti.
1 Nolu Türk Telekom Bayi
Cevat Þakir cad.70/1 Bodrum/mugla
2523139142-5052100242

HP 500B MASA ÜSTÜ BÝLGÝSAYAR 35x36 AY

Ýþletim türü Intel® Pentium® E6700 (2M Cache, 3.20 GHz, 1066 FSB)
Ýþlemci Sistemi Orijinal Windows® 7 Home Basic
Dahili bellek 320 GB HDD
Bellek kartý aygýtý 2GB
Ekran boyutu 20''
Grafik kartý NVIDIA 210 512MB Ayrýk
Ekran çözünürlüðü 1600x900
Dahili sürücü DVDRW Sürücü
Ara Baðlantýlar (2) PCIe x1 slots, (1) PCIe x16
Að arabirimi 10/100 Ethernet
Güç kaynaðý türü 300 Watt
Garanti 2 Yýl
Ürün rengi Siyah

CASPER NÝRVANA DÝZ ÜSTÜ BÝLGÝSAYAR 29,99x36 ay

Ýþlemci türü Intel® Pentium® P6100 (3M Cache, 2.00 GHz)
Ýþletim Sistemi Orijinal Windows® 7 Starter
Dahili bellek 250 GB HDD
Bellek kartý aygýtý 2GB DDR3
Ekran boyutu 15.6"
Grafik kartý Intel HD Graphics Ekran Kartý Onboard
Ekran çözünürlüðü 1366x768
Harici G/Ç baðlantý noktalarý 3 USB VGA 1LAN, 1HDMI, 1E-SATA 1PCI Ex
Web kamerasý 1.3 MP
Hoparlörler ve mikrofon VAR
Að arabirimi 10/100/1000 Ethernet LAN
Geniþ bant kablosuz Kablosuz Að Baðlantýsý 802.11 b/g/n

EXPER STYLE SÝYAH NABA NETBOOK 15,40x36 ay

ÝÞLEMCÝ
Intel® Atom N455 (1.66 GHz 667 MHz 512K Single Core)

ÝÞLETÝM SÝSTEMÝ
Orijinal Windows® 7 Starter Edition

RAM DIMM RIMM
1 GB DDR3 Ram

HARD DISK
250 GB Sata HDD

EKRAN
10.1" WXGA (1.024x600) LED Ekran

HOPARLÖR / MÝC
Tümleþik Stereo Hoparlör + Mikrofon

MODEM/ETHERNET
10/100 M.Bit Ethernet

WIRELESS
802.11g 54Mbps Kablosuz Að Baðlantýsý

KLAVYE
Türkçe Q Klavye - Touchpad

BLUETOOTH
Bluetooth Mevcut Deðil

WEBCAM
Dahili 0.3MP Webcam

DÝÐER
RJ45 , 2 X USB 2.0 Ports , Kart Okuyucu , Vga Out , Headphone Jack

EBAT
271mm(W) x 188,6mm(D) x 28mm(H)