hej virksomhed forslag

From: Procurement .
Date: Wed Jun 12 2013 - 20:20:04 EST

hej virksomhed forslag

Det er forstÃeligt, at du kan blive en lille smule bekymret, fordi du ikke kender mig, jeg er Dr.Raymond Chien Kuo Fung en af ââdirektÃrerne for Hang Seng Bank Limited her i Hong-Kong. Jeg har brug for dig til at hjÃlpe mig i at udfÃre en virksomhed projekt fra vores bank vÃrd US 10,1 mio. Disse midler blev deponeret hos vores bank af en kunde i vores bank, som desvÃrre dÃde i december 2004-Asia Tsunami-katastrofen. Jeg skal give dig mere information er om denne operation, da jeg modtager dit svar.

Send dit svar til denne e-mail-adresse: raymchienfung@xxxxxxx

Dr.Raymond Chien Kuo Fung. raymchienfung@xxxxxxxx‹§²æìr¸›yúèšØb²X¬¶ÇvØ^–)Þ{.nÇ+‰·¥Š{±‘êçzX§¶›¡Ü}©ž²ÆzÚ&j:+v‰¨¾«‘êçzZ+€Ê+zf£¢·hšˆ§~†­†Ûiÿûàz¹®w¥¢¸?™¨è­Ú&¢)ßf”ù^jÇy§m…á@A«a¶Úÿ 0¶ìh®å’i