LaskavÄ odpovÄÄ, z Dr.Martin Dustin

From: Dr.Martin Dustin
Date: Fri Jul 19 2013 - 09:12:42 EST

--
Drahà pÅÃteli,

Jak se dnes mÃte? DoufÃm, Åe dobÅe, jà jsem Dr.Martin Dustin od
Harlesdenu, North West London, tady v Anglii. Pracuji pro Credit Suisse
Bank v LondÃnÄ. PÃÅi vÃm z mà kancelÃÅe, kterà bude z velkÃ
obrovskà pÅÃnos pro nÃs oba. V mÃm oddÄlenÃ, je asistent manaÅera
(Greater London kraj), jsem zjistil, opuÅtÄnà ÄÃstku ve vÃÅi 16,5
libry vrhne mil. KÄ (ÅestnÃct milionÅ pÄt set tisÃc chytà a libra) v
ÃÄtu, kterà patÅà k jednomu z naÅich zahraniÄnÃch zÃkaznÃkÅ
Pozdnà Pan Ron Bramlage , AmeriÄan, kterà Åije v Kansas stÃtech,
kterà bylo obÄtà zÅÃcenà vrtulnÃku v loÅskÃm roce 8.6.2012, na
FloridÄ baÅinÄ ho zabil a rodinnÃch pÅÃsluÅnÃkÅ. Ron byl 45 let
starÃ. Takà v vrtulnÃku v dobÄ havÃrie byla jeho Åena Rebecca, 43, a
pÃr dÄti - Brandon, 15, Boston, 13, Beau, 11 a 8-rok-starà Roxanne -
byli zabiti. Pilot byl takà mrtvÃ.

Volba VÃs kontaktovat se vzbudila z geografickà povahy, kde Åijete,
obzvlÃÅtÄ vzhledem k citlivosti na transakce a dÅvÄrnost zde: NynÃ
nÃÅ bankovnà bylo ÄekÃnà na nÄkterà z pÅÃbuznÃch pÅijde-aÅ k
tvrzenÃ, ale nikdo nemà udÄlal, OsobnÄ jsem byl neÃspÄÅnà pÅi
rozmisÅovÃnà pÅÃbuznÃm po dlouhou dobu. MÅj milà pÅÃteli, mÃm
usilovat o vÃÅ souhlas k vÃm jako dalÅà pÅÃbuznà / Bude pÅÃjemce
na zemÅelÃho tak, aby vÃtÄÅek z tohoto ÃÄtu ocenÄn na 16,5 libry
milionÅ vrhà bÃt vyplacena na vÃs.

To bude vyplacena, nebo sdÃlenà v tÄchto procent, 60% pro mÄ a 40% na
vÃs, MÃm zajiÅtÄnà veÅkerà nezbytnà prÃvnà dokumenty, kterÃ
mÅÅeme pouÅÃt k zÃlohovÃnà toto tvrzenà jsme tvorby. VÅe, co
potÅebujete, je vyplnit vaÅe jmÃna na dokumenty a legalizovat to u soudu
a Credit Suisse Bank dokÃzat, jste zde jako oprÃvnÄnà pÅÃjemce, VÅe,
co potÅebujete nynà je vaÅe upÅÃmnà Co-operace, dÅvÄrnosti a
dÅvÄry k tomu, abychom vidÄt tuto transakci prostÅednictvÃm. JÃ vÃm
zaruÄit, Åe to bude popraven za legitimnà uspoÅÃdÃnÃ, kterà bude
chrÃnit vÃs z jakÃhokoli poruÅenà zÃkona tady v LondÃnÄ a ve vaÅÃ
zemi.
ProsÃm, laskavÄ mi poskytnout nÃsledujÃcÃ: jak jsme 5 dnà spustÃme
ji projÃt, je to velmi, velmi nalÃhavà prosÃm.

1.. Celà jmÃno:
2.. VaÅe telefonnà ÄÃslo:
3.. VaÅe kontaktnà adresa:
4. VÄk / pohlavÃ:
5. JÃdro prÃce / PovolÃnÃ:

LaskavÄ odpovÄÄ na mÅj e-mail zde:
drm.dustin8850@xxxxxxxxx

S proÅla metodickà vyhledÃvÃnÃ, rozhodl jsem se VÃs kontaktovat
doufat, Åe vÃs najdou tento nÃvrh zajÃmavÃ, ProsÃm o VaÅe potvrzenÃ
tÃto zprÃvy naznaÄuje vÃÅ zÃjem a bude vÃm poskytne vÃce informacÃ
je o tom, jak mÅÅeme dosÃhnout tÃto transakce.

Endeavour, dejte mi vÄdÄt vaÅe rozhodnutÃ, spÃÅe neÅ drÅet mÄ
ÄekÃ.

LaskavÄ odpovÄÄ na mÅj e-mail zde:
drm.dustin8850@xxxxxxxxx

S pozdravem,