hello

From: laura wintour
Date: Mon Aug 18 2014 - 12:10:02 EST

MÃ najdrahÅie jeden,
TeÅÃ ma Videl som vaÅu poÅtu dnes, keÄ som bol prezeranie a dostal zÃujem
dozvedieÅ sa viac by som naozaj rÃd, maÅ dobrà vzÅah s vami, a mÃm zvlÃÅtny
dÃvod, preÄo som sa rozhodol VÃs kontaktovaÅ

Rozhodol som sa napÃsaÅ vÃm kvÃli naliehavosti mojej situÃcii tu, Iam sleÄna
Laura, 25 rokov dievÄatà z PobreÅia Slonoviny, jedinà dcÃra neskorà Wintour
Sirleaf, nÃmestnÃk ministra nÃrodnej bezpeÄnosti pod vedenÃm prezidenta
Laurenta Gbagba , ktorà je v sÃÄasnej dobe v exile po tom, Äo bolo zabitÃch
mnoho nevinnÃch duÅÃ, MÃj otec bol zabità Laurent Gbagbo vlÃdu, obvinil ju z
mÃjho otca pokus o prevrat

MusÃm sa s vami spojiÅ, pretoÅe tÃranie som dostal od mÃjho kroku matky, mÃj
krok matke, chce ich vziaÅ vÅetky pokladne mÃjho zosnulÃho otca a majetok mi po
neÄakanej smrti svojho milovanÃho otca

Chcel by som utiecÅ z boÄnej Afriku, ale schovaÅ svoj ââpas a ÄalÅie cennÃ
cestovnà doklady naÅÅastie nemala zistiÅ, kde som nechal obrÃzok mÃjho otca,
ktorà obsahuje dÃleÅità dokumenty, tak som sa rozhodol beÅaÅ uteÄeneckÃho
tÃbora, kde som v sÃÄasnej dobe hÄadà azyl pod zÃÅtitou vysokÃho komisÃra OSN
pre uteÄencov tu v LomÃ, PoÄskej republiky, republiky Togo Chcem pÃsaÅ pre vÃs
osobne na dlhotrvajÃce obchodnà vzÅahy a investÃcie vo vaÅej krajine

MÃj otec uloÅenà vÃÅke US $ 6 500, 000,00 miliÃnov dolÃrov v banke s mojÃm
menom ako najbliÅÅÃ prÃbuznÃ. AvÅak, chcem, aby si Stojan pre mÅa ako sprÃvca,
a tieÅ mi pomohol previesÅ peniaze na svoj ÃÄet a tieÅ pomÃÅe mi investovaÅ
peniaze vo vaÅej krajine, ak sÃhlasÃte, aby mi pomohol sa budem na vÃs teÅiÅ
potrebnà dokumenty a budem pokraÄovaÅ v mojich ÅtÃdiÃ, keÄ som prÃsÅ do vaÅej
krajiny, bol som vo svojom 1 rok na vysokej Åkole, keÄ zaÄala krÃza

Je mojÃm zÃmerom, aby vÃm kompenzovaÅ 20% z celkovej sumy peÅazà za svoje
sluÅby a zostatok bude mÃj investiÄnà kapitÃl. To je dÃvod, preÄo som sa
rozhodol kontaktovaÅ v oÄakÃvanà svojho neodkladnà a pozitÃvnym ohlasom.
ProsÃm, nechajte to len vaÅe vlastnÃ, prosÃm, Åiadam vÃs, aby ste ho
neposkytovaÅ inej osobe, ako je odovzdanie uskutoÄnenà ProsÃm, dajte moja
situÃcia dotÃkaÅ sa vÃÅho srdca, aj prosÃm vÃs, aby ste priÅli na moju zÃchranu
trpÃm tak moc sem , som nikdy nebol v takej situÃcii pred prosÃm, pomÃÅte mi
NajlepÅie reg
Laura