KÃra vÃn,

From: DR.JOHN MARTINS
Date: Sun Aug 24 2014 - 20:20:37 EST

Barclays Bank PLC
28 High Street
Nottinghamshire
Storbritannien
NG1 2bd
martinsjohn036@xxxxxxxxx

KÃra vÃn,

Mitt namn Ãr John k. Martins och jag chefstjÃnsteman Barclays bank nottingham, Storbritannien. Jag Ãr gift med 3 barn.

Jag vill informera er om att jag behÃver din brÃdskande hjÃlp. Summan av 16,5 miljoner brittiska pund var kvar i min bank av den sena Hugo Chavez, tidigare president i venezuela och jag var hans konton officer tills han dog.

Jag trÃffade Mr chavez i venezuela 2008 och han skapade kontot i min bank och informerade mig om att han ville investera i fastigheter i Storbritannien.

Jag behÃver att ÃverfÃra pengarna frÃn min bank till din bank sà att vi bÃda skall dela pengarna och jag behÃver ÃverfÃringen gÃras snarast.

Kontakta mig nu om du kan hjÃlpa mig och sÃnda jag den nedan Detaljer

1} fullstÃndiga namn och adress

2} adress

3} telefonnummer

Jag vÃntar att hÃra frÃn dig nu.