Jeg er på jagt efter partner.

From: bbban
Date: Sat Apr 02 2016 - 05:03:42 EST

God dag,
Jeg er en privat Investment manager i en af de velrenommerede banker i
Hong Kong. Selvom dette medium (internet) er blevet stærkt misbrugt, jeg
vælger at nå dig igennem det, fordi det er stadig den hurtigste
kommunikationsmiddel. Jeg kan forsikre dig, at denne transaktion er 100%
risiko frit og lovligt at begge parter bliver en insider i banken. Men
denne korrespondance er privat, og det skal behandles strengt fortroligt.
Transaktionen indebærer overførsel af et depositum fond på i alt ?
27.000.000.00Million (Twenty Seven millioner euro) til dig i den mest
lovlig måde. Efter modtagelsen af Deres svar, vil jeg give dig alle
detaljer om, hvordan virksomheden vil blive henrettet, og også bemærke, at
du vil have 50% af ovennævnte beløb som din andel, mens 50% vil være for
mig Kontakt mig på min private e-mail-adresse: huangghongg@xxxxxxxxx
Med venlig hilsen,
Huang Kong (ICBC Bank) Industrial Commercial Bank of China Limited
Hongkong Branch.