Transaksjon

From: Jon S. Cunliffe
Date: Mon Sep 19 2016 - 02:02:07 EST

Dato: 9/18/2016

Jeg er Sir Jonathan Stephen Cunliffe, visesentralbanksjef , Finansiell stabilitet, Bank of England. Jeg har et interessant tilbud som er verdt (£ 11.5 millioner) for å dele med deg. Hvis du er interessert, kan du skrive tilbake til min personlige e-post: jonl1963@xxxxxxxxx for flere detaljer.

Merk: Dette innlegget ble oversatt av Google oversetter . Hvis du kan snakke, skrive og forstå engelsk, vennligst gi meg beskjed så det vil være bedre for vår kommunikasjon.

Hilsen,
Sir Jon S. Cunliffe

---