Nujna response.//..

From: UNCLAIMED ASSET
Date: Fri Nov 11 2016 - 06:33:30 EST

Steve Bhatti,
Operations / regionalni direktor
Santander Bank Plc,
47-48 Piccadilly
PICCADILLY
W1J0DT
London, ZdruÅeno Kraljestvo

Hi,

Sem Steve Bhatti, od Harlesden North West London, vodja oddelka racunovodskega revidiranja in formalno viÅji vodja programer pri Deutsche bank, tukaj v Angliji (Santander Bank Plc). Delal sem tudi za novejÅe ministrov Bank Plc.

Rabim nujno pomoc pri prenosu vsoto (Â 21,5) milijona britanskih funtov na svoj racun v 11 ali 15 bancnih dni. Ta denar je bil v mirovanju za let v naÅi banki brez zahtevka. Åelim banka sprostiti denar za vas, najbliÅje osebe v naÅi pokojnega Stranka (lastnik racuna), ki je na Åalost izgubil Åivljenje februarja 2003, po juÅnem ZDA raketoplana Columbia, je umrl en sam clovek. Nocem, da je denar Åel v zakladniÅkega racuna banke kot zapuÅceni sklada. To je torej razlog, zakaj sem kontakt z vami, da bi lahko banka spustite denar za vas, saj naj oÅjih sorodnikov na umrlega kupca. (Late David McDowell Brown), ameriÅki drÅavljan Arlington v Virginiji.
Prosimo, da bi vas rad, da ta predlog kot top skrivnost in ga izbrisati, ce vas ne zanimajo.

Tu je delitev razmerje; 50% za mene in 40% za vas, medtem ko 10% je za vse stroÅke, ki so nastali v casu transakcije. Ce ste zainteresirani, se obrnite mi neposredno preko mojega zasebnega / direktno poÅto: steve.s.bhatti@xxxxxxxxx

Navedite mi sledi spodaj, kot smo 7 dni teci skozi. To je zelo nujna.

1. Polno ime:
2. Direct Mobile Åtevilo:
3. Kontaktni naslov:
4. Poklic: