Hej min kÃra

From: Fru Ursula Alice Walton
Date: Wed Sep 05 2018 - 20:24:21 EST

Min kÃra stÃdmottagare,

Jag Ãr sÃker pà att detta mail kommer att komma till dig som en Ãverraskning eftersom vi aldrig har trÃffat fÃrut och du skulle ocksà frÃga varfÃr jag har bestÃmt mig fÃr att vÃlja dig bland de mÃnga internetanvÃndarna i vÃrlden. Exakt kan jag inte sÃga varfÃr jag har valt dig, men var inte orolig fÃr att jag sÃg din profil pà Internet, vilket har gjort att jag utfÃr min begÃran. Mà den allsmÃktige guden vÃlsigna och se dig igenom med detta uppdrag om du noga kan lÃsa och smÃlta meddelandet nedan.

Innan jag gÃr vidare, tillÃt mig att ge dig lite av min biografi, jag Ãr Mother Ursula Alice Walton, 82 Ãr gammal kvinna och fru till sen sir Danon Walton som dog i en plankrasch mÃndagen den 7 september 1998 GMT 14 : 22 Storbritannien medan de flyger frÃn New York till GenÃve.

Efter min mans dÃd blev jag chef fÃr hans investering och nu nÃr jag Ãr gammal och svag har jag bestÃmt mig fÃr att spendera resten av mitt liv med min familj och mina kÃra som jag aldrig haft tid fÃr under mitt affÃrsliv , men fÃre min mans dÃd hade vi en plan att anvÃnda de sista dagarna i vÃra liv fÃr att donera hÃlften av det vi har arbetat fÃr till de mindre privilegierna och vÃlgÃrenhetshemmen och den andra hÃlften fÃr oss sjÃlva, familjemedlemmar och nÃra vÃnner, och Det Ãr sà olyckligt att min man inte lever i dag fÃr att gÃra det hÃr med mig och jag Ãr vÃldigt svag och gammal nu, dÃrfÃr har jag bestÃmt mig fÃr att gÃra detta filantropiska arbete pà uppdrag av min sena make och jag.

FÃr nÃrvarande har jag testat ut nÃstan hÃlften av vÃra tillgÃngar till flera vÃlgÃrenhetshem och till nÃgra av de mindre privilegierade i olika lÃnder. Trots Ãverenskommelsen mellan min sena man och jag att ge stÃd till de fattiga, kom vi ocksà Ãverens om att ge stÃd till en person som vi inte har trÃffat tidigare i livet pà grund av det faktum att vi fortfarande var unga i livet fÃr vi en anonym hjÃlp frÃn en individ vi inte visste och som vi inte har kunnat veta till datum, gjorde den effekt vi fick av en sÃdan gest det att vi gjorde detsamma.

Jag Ãr ledsen att informera dig om att du aldrig kommer att fà chansen att kÃnna mig, fÃr jag har just avslutat det uppdrag som min man och jag har kommit Ãverens om fÃre hans plÃtsliga dÃd och du rÃkade vara mottagaren av vÃr sista vilja, oavsett din tidigare finansiell status, dÃrfÃr behÃver jag dig att gÃra mig en tjÃnst genom att acceptera vÃrt erbjudande som kommer att kosta dig ingenting.

Jag har fÃr nÃrvarande deponerat en check i summan av 5.800.000.00 United States Dollars med Zenith Bank (UK) Ltd att ÃverfÃra till dig. Vad du mÃste gÃra nu Ãr att kontakta Zenith Bank (UK) Ltd sà snart som mÃjligt fÃr att veta nÃr de kommer ÃverfÃr dina pengar till dig pà grund av utgÃngsdatum.

Jag gjorde bara insÃttningen med din E-postadress och Depositionskod (2017748032) eftersom jag inte kÃnner till ditt namn och kontonummer som du vill fà pengarna med. Jag kunde inte hitta dem pà nÃtet medan du surfar pà din profil om inte jag skulle ha gett det till banken fÃr omedelbar ÃverfÃring.

FÃr din information har jag betalat alla skatteavgifter, fÃrsÃkringspremie och ÃverfÃringsavgift fÃr kontanter som visar att det inte Ãr en drogpenning eller som Ãr avsedd att sponsra terrorism i ditt land.

LÃt mig upprepa igen, du ska inte betala fÃr skatteavgifterna, fÃrsÃkringspremien och ÃverfÃringsavgiften fÃr checken eftersom jag redan har betalat fÃr dem, det enda pengar du fÃrvÃntas betala Ãr $ 85 amerikanska dollar fÃr kontot Aktivering sà att banken ÃverfÃr summan till ditt lokala konto utan att du betalar nÃgra ytterligare avgifter fÃr ÃverfÃring. Jag skulle ha betalat avgiften men banken insisterade pà att jag inte borde, eftersom de inte vet nÃr du kommer att kontakta dem och fÃr att undvika demurrage eller ytterligare kostnader.

Du mÃste kontakta banken nu fÃr ÃverfÃring av checken med den hÃr informationen nedan.

Zenith Bank (UK) Ltd
39 Corn Hill London
EC3V 3ND FÃrenade kungariket
Tel: +447452059980
E-post: info@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Du mÃste bekrÃfta informationen nedan fÃr att undvika fel vid ÃverfÃring.
Postadress;
FullstÃndiga namn:
Direkt telefonnummer;

Nedan Ãr utkastet Kod (2017748032) av utkastet, du ska ocksà presentera det fÃr dem fÃr verifiering fÃre ÃverfÃring.

Obs: VÃnligen vill jag inte att du ska tacka mig eller min man allt jag behÃver dig att gÃra Ãr att investera klokt med det och gÃra samma gott fÃr nÃgons liv en dag eftersom det hÃr Ãr det enda sÃttet att vÃrlden skulle bli en bÃttre gemenskap om vi gÃra osjÃlviska tjÃnster till varandra.

Med vÃnliga hÃlsningar,
Fru Ursula Alice Walton