Darowizna w wysokoÅci 6.500.000,00 dolarÃw od pani Ruth Hamson.

From: Mrs Ruth Hamson
Date: Wed Oct 24 2018 - 08:42:19 EST

NajdroÅszy w Chrystusie,

Jestem paniÄ Ruth Hamson, oÅeniÅem siÄ z panem Paulem Hamsonem przez 19 lat bez dziecka, a mÃj mÄÅ zmarÅ w 2007 roku. KontaktujÄ siÄ z PaÅstwem, abyÅcie wiedzieli, Åe pragnÄ przekazaÄ sumÄ 6 500 000 USD, ktÃrÄ odziedziczyÅem po spÃÅniony mÄÅ na cele charytatywne, obecnie fundusz jest nadal w banku. Niedawno mÃj lekarz powiedziaÅ mi, Åe mam powaÅnÄ chorobÄ, ktÃra jest problemem raka i bÄdÄ trwaÄ przez nastÄpne 2 miesiÄce.
ChcÄ osoby, ktÃra bÄdzie korzystaÄ z tego funduszu na sierociÅce, szkoÅy, koÅcioÅy, wdowy, szerzÄc sÅowo BoÅe w swoim kraju.
Odpowiedz mi, aby uzyskaÄ wiÄcej informacji, a takÅe WyÅlij mi nastÄpujÄce informacje, jak poniÅej.
Twoje peÅne imiÄ ..........
Okupacja ........
PozostaÅcie bÅogosÅawieni w Panu.
Twoja siostra w Chrystusie