Puno ti hvala

From: John Makati
Date: Mon Aug 05 2019 - 09:30:07 EST

Dragi prijatelju,

U kratkom uvodu ja sam barrister John Makati, odvjetnik po struci i
osobni odvjetnik inÅenjera. stranac koji je umro u mojoj zemlji s
obitelji prije nekoliko godina, ostavivÅi za sobom ogromnu svotu novca
u banci u mojoj zemlji. Ja sam njegov odvjetnik i traÅim njegovu
rodbinu, potrebna mi je vaÅa pomoÄ da primim iznos od (6.000.000
milijuna ameriÄkih dolara). iz banke u mojoj zemlji. ReÄeni fond je
napustio moj pokojni klijent. Uprava banke izdala mi je nekoliko
obavijesti i zaduÅila me da ostavim pokojnika Next Kina ili srodnika
prije sljedeÄih 21 radna dana, jer Äe u protivnom fond biti
zaplijenjen po isteku roka. Naravno da znam da moÅda niste u vezi s
mojim pokojnim klijentom, ali ne brinite o tome da je to moje polje i
uvjeravam vas da je ova transakcija 100% bez rizika i dijeliti Äe
sredstva u jednake dijelove na uspjeÅan kraj.

Hvala na razumijevanju.

Barrister - John Makati, Esq