ADSL met CISTRON op DEBIAN 3.0

From: Xixulon Gralgrathor (xixulon@straatslim.nl)
Date: Sun Feb 02 2003 - 12:24:59 EST

Ik heb een ADSL abonnement bij cistron, en probeer om met mijn debian
3 bak verbinding te krijgen.

het lukt niet om met DHCP de instellingen te verkrijgen, hoewel dat
onder windows wel lukt. met vaste instellingen krijg ik ook geen
verbinding. als ik de debian-bak achter mijn oude w2k-gateway hang kom
ik echter wel op het internet.

volgens alle bronnen die ik tot nu toe heb geraadpleegd zou ik geen
PPP hoeven te gebruiken bij het cistron abonnement.

heeft iemand ervaring met het installeren van adsl op een linux
router? (specifiek cistron op debian)

alvast bedankt!

nout@hoozemans.nl

[PIII-450, RealTek, Winbond-840, Debian 3.0, kernel 2.4.18]

-
To unsubscribe from this list: send the line "unsubscribe linux-net" in
the body of a message to majordomo@vger.kernel.org
More majordomo info at http://vger.kernel.org/majordomo-info.html