Mr.Jackson White

From: Mr Jackson White
Date: Thu Apr 05 2012 - 14:02:53 EST

Mr.Jackson White
My Private broj: +447-035-902-902
Fax: +447-043-077-354

Primite moje iskrene isprike ako je moj mail ne zadovoljava vaÅe osobne
etika.

Ja Äu se predstaviti kao Mr.Jackson Harlsden White, ja sam graÄanin DjeviÄanski
Otoci Britanski nastanjen u London.A direktora u raÄune za upravljanje
dio, praÄenje financijske mreÅe ovdje u Velikoj Britaniji.

To je detalj onoga Åto ja Åelim da mi pomogne u doing.One naÅih
raÄuni kod drÅi ravnoteÅu 20,500,000.00 kn (dvadeset milijuna pet stotina tisuÄa funti) je bio neaktivan i nije djelovao u proteklih dvanaest (12) godina.

Iz mojih istraÅivanja i potvrde, vlasnik od ovaj
raÄun, stranac po imenu (Ost Bob) umro 31. sijeÄnja 2000.

vidi ovo: http://aviation.crosswindlanding.com/accidents/alaska_261.htm

I od tada nitko nije uÄinio niÅta Åto se tiÄe potraÅivanje to
novac jer on nema Älanova obitelji koji su svjesni postojanja
ni raÄun ni sredstva.

TraÅim svoj pristanak da vam predstaviti kao najbliÅi roÄak / HoÄe korisnika za pokojnika, tako da je prihod od ovog raÄuna u vrijednosti od  20.5 milijuna funti mogu biti plaÄeni (transfer) na svoj raÄun u VaÅoj zemlji.

Ovo Äe biti isplaÄeni ili dijeljen u ovim postotak, 60% do mene i 40% na vas. sve potrebne zakonske dokumente koji se mogu

koristiti kopiju ove tvrdnje koje Äine bit Äe osiguran.

Molimo, unesite me sljedeÄe, kao Åto imamo 7 dana da ga pokrenuti putem.
Ovo je jako jako HITNO MOLIM.

1. Puno ime.
2. VaÅ Direct Mobile broj.
3. VaÅ Kontakt Adresa.