Tarvitsen vastauksen

From: Credit suisse bank london
Date: Thu Jun 28 2012 - 12:51:42 EST

Rakas ystÃvÃ.

Olen Dr.Kevin Roger johtaja Audit Department of Credit Suisse Bank One Cabot Square, London E14 4QJ, tÃÃllà Englannissa. Kirjoitan sinulle liiketoiminnan ehdotus, joka tulee olemaan valtava hyÃtyà meille molemmille. Minun osasto, huomasin summa  16,5 miljoonaa (kuusitoista miljoonaa viisisataatuhatta puntaa) tilille, joka kuuluu yksi meidÃn ulkomaisten kuolleen asiakkaita, miljardÃÃri Business moguli Late Mr. Moises Saba Masri, Juutalainen Meksikosta, joka oli uhri helikopterin onnettomuudessa tÃmÃn vuoden alussa, jolloin hÃnen kuolemaansa ja hÃnen perheenjÃsenensÃ. Saba oli 47-vuotias. MyÃs helikopteri aikaan onnettomuudessa oli hÃnen vaimonsa, heidÃn poikansa Avraham (Albert) ja hÃnen tyttÃrensÃ-in-law. LentÃjà oli kuollut.

Valinta sinuun yhteyttà on herÃttÃnyt alkaen maantieteellinen luonne missà asut, erityisesti siità syystÃ, herkkyyden kauppa ja luottamuksellisuuden tÃssÃ. Nyt meidÃn pankki on odottanut mitÃÃn sukulaiset tulevat-up for vÃite, mutta kukaan ei ole tehnyt. Itse olen hÃvinnyt sijoittamalla sukulaisten, etsin suostumustasi esitellà teille kuin lÃhiomaiset / Will edunsaajaa kuolleen jotta menetetyksi tÃmÃn tilin arvo on 16 miljoonaa viisisataatuhatta puntaa voidaan maksaa sinulle.

Se maksetaan tai jakaa nÃità prosenttimÃÃriÃ, 60% minulle ja 40% sinulle. Olen turvannut kaikki tarvittavat oikeudelliset asiakirjat, joita voidaan kÃyttÃà varmuuskopiointiin tÃmà vÃite teemme. Tarvitsen vain tÃyttÃà teidÃn nimet asiakirjat ja laillistaa ne tuomioistuin tÃssà todistaa teità laillinen edunsaaja. All I vaatia nyt on rehellinen yhteistyÃ, luottamuksellisuus ja Trust, jotta voimme nÃhdà tÃmÃn tapahtuman kautta. Takaan, ettà tÃmà toteutetaan nojalla oikeutettu jÃrjestely, sinua suojataan rikottu lakia.

Antakaa minulle seuraavat tiedot, koska meillà on 7 pÃivÃà aikaa suorittaa sen lÃpi. TÃmà on erittÃin kiireellinen PLEASE.

1. Koko nimi:
2. Sinun: Puhelinnumero:
3. Sinun Yhteystiedot Osoite:
4. IkÃ:
5. Core Tyà / Ammatti:

Ottaa lÃpikÃyty metodisena haku, pÃÃtin ottaa sinuun yhteyttà toivoen, ettà lÃydÃt tÃmÃn ehdotuksen mielenkiintoinen. Ole hyvà ja teidÃn vahvistuksen tÃhÃn viestiin ja ilmoittaa kiinnostuksesi, aion toimittaa sinulle enemmÃn tietoa.

PyritÃÃn haluaisin tietÃÃ pÃÃtÃksen sen sijaan pitÃÃ minun odottaa.

YstÃvÃllisin terveisin,
Dr.Kevin Roger
+447011122017