Dobur den na vas

From: Simona Fionda
Date: Sun Dec 24 2017 - 06:09:16 EST

Dobur den na vas,

Moeto ime e Simona Fionda, az byakh glavniyat operativen risk v METRO BANKA otgovarya sushto i za chastniya upravlenieto na nyakoi nashumeli klienti, vklyuchitelno trustove, blagotvoritelni organizatsii i pensionni fondove. Az sum kontakt s vas za Ivan, murtuv klient ot predishniya mi banka, koyato investira / deponiraneto na osem miliona dvesta khilyadi paunda (8,200,000.00) s METRO BANKA.

V pregleda na nashiya finansov otchet ot moya otdel otkrikh tazi informatsiya, koyato e bila skrita ot bankovi direktori, tui? kato umira.

Razbrakh, che imate edno i sushto familno ime s Ivan, koi?to e zashto az sum kontakt s vas. Imam vsichki originalni dokumenti s men, tui? kato az sum gotov da dam na vas, za da poluchite tezi pari ot alchnite bankeri, koito iskat da sieze tezi pari vsichko tova, zashtoto Ivan se zabavi i ne e izvestno chlen ot semei?stvoto da doi?de po-gore iziskvane, kogato umrya zaedno sus suprugata si i dushterite v avtomobilna katastrofa prez 2011 godina.

Az sum gotov da spodelya tezi pari 50/50 s vas, ako ste gotovi da mi pomogne. Bikh posuvetval ot suobrazheniya za bezopasnost i sigurnost, che nie poddurzhame tazi mnogo POVERITELNO zaradi razmera na zasegnatite pari.

Molya, vurni se pri men vuzmozhno nai?-skoro, ako ste gotovi da otidete po-dalech. Sushto taka da mi izpratite telefon za vruzka, za da se svurzhat s vas.

Az shte chakam za vashiya otgovor, predi da znam kak tryabva da se protsedira.

Pozdravi,

Simona Fionda

This message is intended only for use of the person(s) ("the intended recipient(s)") to whom it is addressed.
It may contain information which is privileged and confidential within the meaning of applicable law.
If you are not the intended recipient, please contact the sender as soon as possible.
The views expressed in this communication may not necessarily be the views held by National Institute of Technology (NIT Manipur).