svar

From: Santander Bank UK Plc
Date: Sat Jan 06 2018 - 12:21:09 EST

Dr. Alex Morgan
Operasjoner / Regional Manager
Santander Bank Plc,
47-48 Piccadilly
PICCADILLY
W1J0DT
London, Storbritannia

Hei venn,

Jeg er Dr. Alex Morgan, fra Harlesden North West London, sjef for regnskapsavdeling og formell senioransvarlig leder pà Deutsche Bank, her i England (Santander Bank Plc). Jeg jobbet ogsà for de nyeste ministerene Bank Plc.

Jeg skriver deg om et forretningsforslag som vil vÃre en stor fordel for oss begge. I min avdeling, som den eneste Operations / Regional Manager Branch Manager Santander Bank Plc. Jeg oppdaget en sum pà  21.500.000,00 britiske pund (tjue en million fem hundre tusen britiske pund) pà en konto som tilhÃrer en av vÃre utenlandske kunder (sen David McDowell Brown), en amerikansk statsborger i Arlington Virginia, som dessverre mistet livet hans den 1. februar 2003 gjennom den sÃrlige USAs romfergen Columbia, dÃde han en enslig mann.

Valget av à kontakte deg vekket av den geografiske naturen der du bor, sÃrlig pà grunn av denne transaksjons fÃlsomhet og skjultheten her. VÃr bank har ventet pà noen av slektningene til à komme opp for kravet, men ingen har gjort det, og jeg har personlig ikke lykkes med à finne slektningene, jeg sÃker nà ditt samtykke til à presentere deg som nÃrmeste familie (VIL BENEFICIARY) til den avdÃde slik at inntektene fra denne kontoen verdsatt til ( 21,500,000,00) britiske pund kan betales til deg.

Likevel vil dette bli utbetalt eller delt i disse prosentene, 50% til meg og 40% til deg mens 10% er for eventuelle utgifter som oppstÃr under transaksjonen. Jeg har sikret alle nÃdvendige juridiske dokumenter som kan brukes til à sikkerhetskopiere dette kravet vi gjÃr. Alt jeg trenger er à fylle ut navn / navn pà dokumentene og legalisere det i retten her for à bevise deg som den legitime mottakeren. Alt jeg trenger nà er ditt Ãrlige samarbeid, konfidensialitet og tillit for à gjÃre det mulig for oss à se denne transaksjonen gjennom. Jeg garanterer deg at dette vil bli henrettet under et lovlig arrangement som vil beskytte deg mot brudd pà loven dersom du vil stà som arv av dette kravet, skal jeg behandle krav i ditt navn. Jeg krever bare at du sender dine gyldige identifikasjonsdetaljer, og jeg vil godkjenne kravet i ditt navn.

Gi meg fÃlgende nedenfor, siden vi har 7 dager til à kjÃre den gjennom. Dette er veldig brÃkete.

1. Fullt navn:
2. ditt direkte mobilnummer:
3. Din kontaktadresse:
4. Yrke:
5. Alder:
6. KjÃnn:
7. Nasjonalitet:

Etter à ha gÃtt gjennom et metodisk sÃk ââbestemte jeg meg for à kontakte deg og hÃpet at du vil finne dette forslaget interessant. Vennligst pà din bekreftelse av denne meldingen og angi din interesse, jeg vil gi deg mer informasjon.
Vennligst prÃv à fortelle meg beslutningen din i stedet for à holde meg venter.

Takk i forventning om ditt gode svar.

Med vennlig hilsen,
Dr. Alex Morgan