darowizna

From: Didier Muillermoz
Date: Tue Oct 02 2018 - 09:13:55 EST

Witam,

Nie mam innego sposobu, Åeby siÄ z TobÄ skontaktowaÄ, niÅ wysÅaÄ ci tego e-maila.
Jestem w rozpaczy, a moje serce krwawi, gdy piszÄ to przesÅanie, ktÃre, mam nadziejÄ, bÄdzie przyciÄgaÅo twojÄ uwagÄ.
KontaktujÄ siÄ z tobÄ dzisiaj, poniewaÅ bardzo prawdziwe, Åe tego nie wiemy, nie powstrzymuje mnie przed tym gestem.
Daleko mi do ÅartÃw, jeÅli uwaÅasz, Åe to Åart.
Nazywam siÄ Didier MUILLERMOZ, urodziÅem siÄ 7 stycznia 1945 roku we Francji i mieszkam na WybrzeÅu KoÅci SÅoniowej.
PowÃd, ktÃry doprowadza mnie do ciebie, jest nastÄpujÄcy:
ChciaÅbym przejÅÄ przez twÃj kanaÅ, aby zrobiÄ pracÄ charytatywnÄ w twoim dziale.

Jest to darowizna, ktÃra stanowi sumÄ dziewiÄciuset piÄÄdziesiÄciu tysiÄcy euro (950 000 euro).
MÃj stan cywilny jest taki, Åe nie mam Åony i jeszcze mniej dzieci, ktÃrym mÃgÅbym zostawiÄ to dziedzictwo, a obecnie cierpiÄ na Åmiertelnego raka gardÅa, wiÄc skazany jestem na pewnÄ ÅmierÄ.

WÅaÅnie dlatego chciaÅbym w sposÃb Åaskawy iw trosce o pomoc biednym dzieciom daÄ wam to dziedzictwo, aby zrealizowaÄ to dzieÅo miÅosierdzia.

JeÅli zgodzisz siÄ zrobiÄ to, o co prosiÅem, daj mi znaÄ.
ProszÄ uwaÅnie wysÅuchaÄ mojej propozycji, poniewaÅ liczÄ na twojÄ dobrÄ wolÄ i dobre wykorzystanie tych funduszy na tÄ pracÄ.

DziÄkujÄ za zrozumienie
Pan Didier MUILLERMOZ