Fw:

From: Chan Leap Phala
Date: Sat May 09 2020 - 13:53:18 EST

GorÄce pozdrowienia,

WysÅaÅem ci ten list miesiÄc temu, ale nie jestem pewien, czy go otrzymaÅeÅ, poniewaÅ nie otrzymaÅem od ciebie Åadnej odpowiedzi, dlatego ponownie go wysyÅam.

Jestem adwokatem Chan Leap Phala, osobistym prawnikiem mojego zmarÅego klienta przed jego przedwczesnÄ ÅmierciÄ z rodzinÄ. OtrzymaÅem od jego banku mandat na dostarczenie / przedstawienie bliskich krewnych kwoty jego funduszu o wartoÅci SiedemdziesiÄt Osiem MilionÃw PiÄÄset Sto OsiemdziesiÄciu TysiÄcy DolarÃw AmerykaÅskich 78 580 000 USD, wiÄc skontaktowaÅem siÄ z TobÄ. Po nieudanej prÃbie znalezienia krewnego mojego zmarÅego klienta postanowiÅem siÄ z tobÄ skontaktowaÄ, poniewaÅ ma on to samo nazwisko i narodowoÅÄ.

ProszÄ o kontakt w celu uzyskania dalszych informacji: (chan.l.phala@xxxxxxxxx)

Z powaÅaniem
Barrister Chan Leap PHALA
Prawnik / Adwokaci