HELLO

From: joshua emma
Date: Wed Apr 21 2021 - 04:53:42 EST

Уважаеми победител,

Бих искал да ви поздравя за тази велика победа, където аз
достигна вашия имейл адрес. Искам да знам, че лотарията отнема
място всяка година (Molottery 2020). Това е уебсайт, където можете
проверете го: (https://www.lotteryusa.com/missouri/lotto/year).

(Печеливш номер: 10-14-29-30-36-39)

Лотария: 2,6 милиона долара

Всички участници бяха избрани чрез компютърна система за гласуване
съставен от потребители на Microsoft / YAHOO / GMAIL / MAIL.RU/INBOX.LV с
повече от 20 000 компании и 3 000 000 имейл адреси. и уникален
имена от цял ​​свят.

Всъщност вашият имейл адрес е един от избраните имейл адреси
който спечели национално спонсорираната лотарийна игра (Molottery 2020) това
година.

Всичко, което трябва да направите, за да можете да получите парите си, изпратете
пълната ви информация за Barr Andy chukwu с това

имейл [westuniontogounionpayment@xxxxxxxxx]

Ще получите парите си чрез карта за банкомат VISA във вашата страна
и ще изтеглите парите си 2,6 милиона долара.

Подайте пълната си информация

Вашето пълно име .........
Твоята страна ......
Вашият адрес.....
Твоят град......
Вашият телефонен номер .....
Вашият пощенски код ........

Изпратете пълната си информация директно на Barr Andy chukwu с това
имейл westuniontogounionpayment@xxxxxxxxx благодаря, надявам се да чуя
от вас с вашата пълна информация или можете да ми я изпратите тук
и ще ви го изпратя, успех.