Hej

From: marvin phillip
Date: Sun Apr 25 2021 - 09:55:29 EST

Hej, vänligen informeras om att det här e-postmeddelandet som kom till
din brevlåda inte är ett fel utan riktades specifikt till dig för ditt
övervägande. Jag har ett förslag på ($ 7.500.000,00) kvar av min
avlidne klient Ingenjör Carlos som bär samma namn med dig, som brukade
arbeta och bodde här i Lome Togo. Min sena klient och familj var
inblandade i en bilolycka som tog deras liv . Jag kontaktar dig som
anhörig till den avlidne så att du kan få pengarna på fordringar. Vid
ditt snabba svar kommer jag att informera dig om hur detta förbund
genomförs. Kontakta mig på de här e-postmeddelandena
(marvinphillip002@xxxxxxxxx)