[no subject]

From: Gabriel Edgal
Date: Tue Aug 17 2021 - 09:57:28 EST

--
Kære ven.

Jeg er hr. Gabriel Edgal, jeg er chefens interne revisor i Btci bank,
jeg vil have dig til at blive læst for at modtage overførslen på $ 9,5
millioner dollars, som vil blive delt mellem to af 50:50. Fonden blev
deponeret i vores bank af en af min afdøde klient, der bærer det samme
efternavn med dig, og han døde med hele sin familie i bilulykke.
Grunden til, at jeg har kontaktet dig, er, at du bærer samme navn med
den afdøde klient, og jeg vil invitere dig som udenlandsk partner til
at stå som de nærmeste pårørende til den afdøde kunde, så vi vil gøre
krav på den deponerede fond og del det mellem to af os 50: 50 hver.
Jeg vil gerne have, at du svarer mig med det samme for flere detaljer.

Med venlig hilsen,

Hr. Gabriel Edgal