Business Proposal

From: david
Date: Thu Feb 10 2022 - 05:02:42 EST

pozdravujem,

Dúfam, že tento e-mail dostanete vo velmi dobrom stave. Som pán David Hilton, vedúci úctovníctva / auditu v Credit Suisse Bank, Cabot Square London, Spojené královstvo. Oslovil som Vás v súvislosti s obchodným návrhom, ktorý bude pre nás a menej privilegovaných velkým prínosom. Ako vedúci úctovníctva / auditu regionálnej kancelárie Greater London som objavil 15 800 000 libier (15 miliónov 8 000 libier) na úcte jedného z našich zahranicných zákazníkov, zosnulého pána Manzoora Hassana. Bol obchodným magnátom, ktorý zahynul pri havárii vrtulníka v roku 2014. Pán Hassan mal 54 rokov, ked jeho manželka, jeho jediný syn Avraham (Albert) a jeho nevesta zahynuli pri havárii vrtulníka.

Volba kontaktovat vás vyplynula z geografického charakteru miesta, kde žijete, najmä z dôvodu citlivosti transakcie a dôvernosti tu poskytnutých informácií. Naša banka teraz caká, kým niekto z jej príbuzných požiada o dedicský fond, no žial, všetka námaha je zbytocná. Osobne sa mi nepodarilo nájst príbuzných ani iných príbuzných pána Hassana. V tejto súvislosti vás žiadam o súhlas, aby som vás predstavil ako blízkeho príbuzného/závet zosnulého, aby vám mohol byt vyplatený výtažok z tohto úctu vo výške 15,8 milióna £.

Toto bude vyplatené alebo rozdelené v týchto percentách 60 % mne a 40 % vám. Všetky potrebné právne dokumenty, ktorými je možné túto dedicskú pohladávku zálohovat, nie je vôbec problém. Jediné, co musím urobit, je nahrat vaše mená do dokumentov a legalizovat ich na Najvyššom súde Spojeného královstva, aby som dokázal, že ste oprávneným príjemcom tohto fondu. Všetko, o co teraz žiadam, je vaša úprimná spolupráca, dôvernost a dôvera, aby sme mohli uskutocnit túto transakciu. Garantujem Vám 100% úspešnost a to, že táto obchodná transakcia prebehne v súlade so zákonom.

Uvedte nasledujúce podrobnosti, pretože na ich dokoncenie máme 5 pracovných dní:

1. Vaše celé meno
2. Telefónne císlo
3. Kontaktná adresa

Po metodickom hladaní som sa rozhodol oslovit Vás v nádeji, že Vás tento návrh zaujme. Po potvrdení tejto správy a prejavení záujmu Vám poskytnem podrobné informácie.

Vážime si vaše schválenie tohto e-mailu a obchodného návrhu.

Teším sa na skorú odpoved.

S pozdravom
David Hilton.