várom válaszát

From: Felix Joel
Date: Mon Feb 14 2022 - 06:34:04 EST

--
Helló,
Kérem, fogadja el bocsánatkérésemet. Nem akarok megsérteni a
magánéletét, Felix Joel vagyok, szakmámból ügyvéd. Korábban írtam
Önnek egy levelet, de válasz nélkül, és az első levelemben
megemlítettem Önnek néhai ügyfelemet, aki ugyanazt a vezetéknevet
viseli, mint Ön. Halála óta több levelet kaptam a Bankjától, ahol
halála előtt betétet helyezett el, a bank megkért, hogy adjam meg
közeli hozzátartozóját vagy bármely hozzátartozóját, aki igényt
tarthat a pénzeszközére, különben elkobozzák. Nem találtam egyetlen
rokonát sem, ezért úgy döntöttem, hogy felkeresem Önt ezzel a
keresettel, ezért ugyanaz a vezetékneve, mint ő. további részletekért
sürgősen forduljon hozzám.
Tisztelettel,
Felix Joel ügyvéd.