Rád vás poznávám !!!

From: Manuella Eric Antonio
Date: Thu Mar 02 2023 - 04:52:11 EST

Hello Dear how are you doing, I am Manuela Eric from Orlando Florida
united state, please did you received my previous email,please Kindly
write me back thank you.
pictures and also tell you more about my good self.

(manuellaericantonio@xxxxxxxxx)

Take care till i hear from you soon.

Ahoj Drahý, jak se máš, já jsem Manuela Eric z Orlanda Florida
Spojené státy, prosím, obdrželi jste můj předchozí e-mail, laskavě
napiš mi zpět děkuji.
V reakci na váš e-mail v mé e-mailové schránce vám pošlu další své
obrázky a také vám povím více o mém dobrém já.

(manuellaericantonio@xxxxxxxxx)

Opatrujte se, dokud o vás brzy neuslyším.