Good day!

From: Abraham Morrison
Date: Tue Mar 24 2020 - 10:33:06 EST

KÃre ven,
Jeg er barrister Abraham Morrison. Modtog du min forrige besked til
dig? Jeg har en vigtig information til dig om din arvsfond til en
vÃrdi af ($ 20.500.000,00) million, som blev overladt til dig af din
sene slÃgtning, Mr. Carlos. SÃ hvis du er interesseret, kom tilbage
til mig for flere detaljer.
Tak skal du have.
Barrister Abraham Morrison.
Dear Friend,
I am Barrister Abraham Morrison, Did you receive my previous message
to you? I have an important information for you about your inheritance
fund worth of ($20,500,000.00) Million which was left for you by your
late relative, Mr. Carlos. So if you are interested get back to me for
more details.
Thank you.
Barrister Abraham Morrison.